יום רביעי, 23 בינואר 2013

בעקבות הלב..




"שלום קולגה משאבי אנוש, קיבלנו עליכם המלצה מאחת מאנשי המקצוע המובילות בישראל בתחום משאבי האנוש. אנחנו מחפשים  תפקיד רגיש האם תוכלו בבקשה לסייע לנו בתהליך הגיוס הזה ?

האמת? אחרי שנים רבות וניסיון עשיר במקצוע, חשבתי ששום דבר כבר לא ירגש אותי. ובכל זאת, הפנייה הטלפונית הזו שקיבלנו  בתחילת השבוע מאיש מפתח בקונצרן בינלאומי ענק וידוע לכולנו, הייתה בהחלט הכרה מקצועית נעימה מאוד.

כשעובדים מהלב ועושים את הדברים עם כל הנשמה מגיעים רחוק, אמרתי לעצמי.

האני מאמין שלי תמיד הוביל אותי לפעול כך. כששואלים אנשי מקצוע מה צריך על מנת להצליח בניהול העסק, נהוג בדרך כלל לומר שמדובר בשילוב בין כישורים וכשרון, לניסיון בתחום. ובכן, אני כאמור מוסיפה מרכיב חשוב ביותר: הלב.

בשבוע שעבר  הרציתי בפני נשים שרוצות שינוי, והן ביקשו שאספר את הסיפור האישי שלי בקריירה. אמרתי להן שהחודש לפני שלוש שנים עזבתי את הארגון שהיה לי כבית. אנשים איתם עבדתי לא ידעו מה שם משפחתי, הייתי פשוט איילת מאותה חברה גדולה, מזוהה עם המותג, עד הסוף.... יושבת במרומי לשכתי, מזיזה גייסות, נהנית מכוח ושליטה רבה!

לכאורה, היה לי הכל. תפקיד בכיר, תנאים טובים מאוד, משרת ניהול משמעותית מאוד. לכאורה...

משהו פנימי בתוכי הדהד לי שזה לא זה, שאני צריכה להיות במקום אחר, שאני רוצה ללכת. אותו קול פנימי לא עזב אותי במשך שנים, במהלכן יזמתי ויצרתי והתקדמתי וקידמתי, אבל בתוכי פנימה לא הייתי שלמה עם עצמי. למדתי אימון אישי, לקחתי קורסים שונים, ניסיתי להמציא את עצמי מחדש וכלום לא עזר...

בסוף זה קרה!

העזתי לעבור "דרך הפחד" וללכת בעקבות הלב למדבר, לארץ לא זרועה, מבלי לדעת מה באמת אני רוצה. : רציתי שינוי! רציתי לעשות את הדברים בדרך שלי ורק שלי.

אז לקחתי הפוגה, ובזמן הזה פיתחתי את התורה שלי של כל הטיפול בקריירה של אנשים. למדתי את התחום "מהמסד עד הטפחות", בארץ ובחו"ל, וכתבתי את  המתודה שלי בכל הכרוך בניהול ופיתוח קריירה .

זה לא היה קל: בתחילה הפחד המשיך לנהל אותי וחיפשתי, כמו כולם, להישאר בסביבה המוכרת של "מה שהיה הוא שיהיה". תכננתי לנהל חברה אחרת ואחר כך לבנות את העסק שלי, המשכתי לחשוב באותה דרך מקובעת שלא נתנה מענה אמיתי לדחפים ולשאיפות שרצו לפרוץ מתוכי החוצה.

בינתיים המשיכו מסביבי להתייחס אליי כאושיה בתחום הגיוס וההשמה ופיתוח קריירה, בעודי ממשיכה לחפש את דרכי. ואז, אחרי שיצאתי מעוד הרצאה בתחום ניהול קריירה, נפל האסימון: !!!walk the talk. שווי השוק שלך נמצא בעולם הזה, אז הקימי את המיזם שהולך ונרקם בתוכך והתחילי להגשים חלומות!

והנה אני כאן, מסתכלת מ"הקומה שלישית" על הדרך ועל כל מה שעשינו ופיתחנו – בדיוק כמו שחלמתי.

הלב הוביל אותי להקמת "קולגה משאבי אנוש" שעקב בצד אגודל קורמת עור וגידים, עם שלושה מיזמים משלימים:

-  "קולגה גיוס והשמה", חברת בוטיק שנותנת שירותי גיוס למגוון חברות. בניגוד למקובל, אצלי מי שנותנת את השירות ולמלווה את החברות היא אשה בוגרת ובשלה שבחרה את עולם ההשמה כמקצוע, ולא מישהי צעירה, כרונולוגית ותעסוקתית, שעושה את הדברים באופן זמני וחובבני למדי... אצלי הכל קורה "בקטן", אנחנו לא מתפזרים ואני שולטת בכל מה שקורה ובזכות זאת הכל קורה "בגדול" - המערכת, השיטה והתשתיות הן כשל חברה גדולה והשירות והתוצאות בהתאם!

- "קולגה קולג'", מתן קורסים מתקדמים מעולמות התוכן והחידושים של משאבי אנוש.
- ניהול קריירה, הרצאות, ייעוצים וקידום פרויקטים. אנחנו גאים להוביל את חינוך השוק ולתת מענה לצורך.של הפרט להיעזר במומחים המובילים בארץ לצורך ניהול הקריירה באופן המתוכנן והמקצועי ביותר.

קשה לנהל עסק בצמיחה, זה נכון, אבל  שמחת העשייה היא עצומה! אנו צומחים וגדלים בעזרת  הצוות המדהים שהולך עמי בדרך, בעזרת משפחתי המדהימה התומכת והמאפשרת, בעזרת לקוחות מפרגנים שאני אותם אוהבת.

אבל יותר מכל, זה קורה בזכות ההקשבה שלי ללב, שאף פעם לא טועה. לכו בעקבות הלב שלכם, קומו בבוקר והגשימו חלומות, חיו את החיים שלכם ואתם בלבד, ולא את החיים שמישהו אחר יצר עבורכם. חלומות נעימים!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה